Sluit
Volg voor inspiratie
Menu

Terug naar portfolio

Verbindende Corporate Identity

Nieuwe logo met organische vorm ontworpen door BrandStory sluit aan bij de foodmarkt van nu en morgen en staat symbool voor werkelijk betere, eerlijke en opwindende producten.

Met de nieuwe huisstijl heeft Enrico de weg ingeslagen om zichtbaar te worden vanuit hun eigen merk. Enrico vermarkt op Europese schaal een reeks productbrands als Peppadew en Costa Ligure. De verbindende factor is dat alle brands die zij in hun portfolio hebben eerlijke producten en intens van smaak zijn, afkomstig uit zonnige landen, vooral rond de Middelandse zee maar ook Zuid Afrika. Het Enrico merk met zijn organische vorm staat hier symbool voor. Bovendien staat Enrico voor kwaliteit dat zich inmiddels manifesteert in eigen producten zoals de Costa del Mezze lijn, waarvan reeds 3 smaken prijzen hebben gewonnen in Engeland.

De nieuw ontwikkelde slogan ‘Products touched by the sun’ dekt volledig de waarde van het merk Enrico. Enrico is het paraplumerk geworden voor al die de mooie productmerken en private labels in hun portfolio.

Huisstijl overzicht
Bord op gebouw wit Antraciet.Bijgesneden

Terug naar portfolio