Sluit
Volg voor inspiratie
Menu
Over BrandStory

Merken helder en zichtbaar maken. Dat doet BrandStory

BrandStory ontwikkelt identiteiten die de essentie van merken, organisaties en producten zichtbaar maken. BrandStory gaat op zoek naar de intentie achter het merk. Dat doen we door onze klanten te inspireren met de methodes en mindset van Design Thinking.

 

‘Design Thinking’ is een denkstijl waarbij we ondernemingen, merken en producten in verband brengen met het nu: de trends die onze samenleving veranderen, de laatste technologische ontwikkelingen en de verwachtingen die mensen van merken hebben. Vanuit dit brede kader focussen we op de intentie achter uw organisatie of merk.

Zo zoeken we de samenhang tussen merkwaarden, marktkansen en ‘de nieuwe tijd’ en stimuleren we innovatie. We verrijken uw organisatie waar dat nodig is en bouwen de brug tussen strategische plannen en slimme oplossingen. Daarmee leggen we een flexibele basis voor een succesvolle toekomst.

BrandStory bouwt merken die helder en oprecht communiceren. Merken die mensen binden doordat ze de tijdgeest weerspiegelen en doordat ze inspireren. In de buitenwereld, maar ook binnen de organisatie. Medewerkers zijn tenslotte de ambassadeurs van uw merk.

Elk niveau zijn eigen expert

In de eerste plaats gaat het ons dus om het concept - de basisgedachte - van een merkidentiteit, een verpakkingslijn, een campagne of welke andere uiting dan ook. Pas daarna volgt vormgeving. In dat stadium zijn er vaak verschillende disciplines nodig om het resultaat te bereiken dat er echt uit springt. We werken daarom met wisselend samengestelde projectteams die precies zijn afgestemd op de doelen die we willen bereiken. Een goed concept laat zich altijd op veel niveaus vertalen – en elk niveau kent zijn eigen experts.

Neem vrijblijvend contact met ons op.

 

IMG 0231b

Terug naar boven