Sluit
Volg voor inspiratie
Menu

Terug naar portfolio

Desso, op weg naar Designleadership

BrandStory ontwikkelde voor Desso een Designstrategie die in een Designvisie is verwoord:

‘Tapijt is de verbinding tussen mens en architectuur. Het is de laag waarmee we de wereld op een positieve manier beïnvloeden; zintuigen prikkelen, beleving creëren, invloed op de gezondheid en voorzien in de behoeften van mensen in relatie tot hun werk en leefomgeving.

De balans tussen Creativiteit, Functionaliteit en Cradle to Cradle® vormt de kern van de werkwijze van Desso. Elk product of dienst van Desso ontstaat uit de synergie van deze drie pijlers. Deze brengen de creativiteit van de designer, de kennis van de producent en de behoefte van de eindgebruiker bij elkaar, in duurzame relaties.

Desso heeft als missie bij te dragen aan de gezondheid en het welzijn van mensen. En dit te doen op een duurzame manier.’

 

Strategie Design Vision Desso 2

Elk bedrijfsonderdeel zowel intern als extern wordt vanuit Design Thinking bekeken. Deze vormen een constante loop.

Van Research, Development, Productie, Marketing, Sales, Projectontwikkeling, Vloerontwerp, Installatie, Gebruik, Service en Verwijdering naar opnieuw naar Research.

Lees meer over Creativiteit, Functionaliteit en Cradle to Cradle® binnen diverse projecten die BrandStory voor Desso heeft gerealiseerd.

Loop Desso
IB Dash 9023 LR

Terug naar portfolio